Σάββατο, 29 Ιουλίου 2017

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ;

ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΕΝΑΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ;
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΚΟΥΜΠΑΡΕ,

Έχω να σε πληροφορήσω ότι η αξιοσέβαστος πελατεία μου ,μου έχει βάλει τέτοιο φέσι που σκέπτομαι να το στείλω στον κουμπάρο μας τον Σουλτάνο για ανταλλαγή.
Να σκεφτείς μέρα που ναι (29/7/2017 ΩΡΑ 13,00)μου τηλεφώνησε πελάτης και με "διέταξε" να συντάξω και να καταθέσω ΑΝΑΙΡΕΣΗ για υπόθεση του της οποίαςτον χειρισμόείχε αλλός συνάδελφος και η προθεσμίας λήγει αύριο, αλλά λόγω αργιών την Δευτέρα και όταν τόλμησα να ζητήσω την Απόφαση,το φακελλο και το παράβολο και τα έξοδα μου είπε ότι :δεν έχει και δουλειά μου είναι να τα "πλερώσω" και έκλεισε στα μούτρα μου και το τηλέφωνο!
Γιαυτό ΑΓΑΠΗΤΈ πές στο παιδί να κάτσει στην Αγγλία τώρα που τελειώνει το διδακτορικό του και να πάψει να ελπίζει να ζήσει σαν δικηγόρος στην Ελλάδα.
Δεν φταίει για όλα το κράτος κουμπάρε,μάλλον φταίμε και μεις!
ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΡΓΥΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: